اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بيري ريس مشاهدة المشاركة
شايفنه،رد علي رد أنا،وسكت قلت، صحب الجلالة السلطان قابوس بن سعيد المعظم، قال إننا لانتدخل في شؤون الغير، وجعه فوادة.
بيري روح صوت حال موضوعي يالله ف العامه هههه