المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الونيس55 خلاص تو العشا طاف انتضري لريووق اقوم من نومي من وقت وبعدين اتريق هههههههههههههه ،
- ( ياربّ ؛ حياة الفرح ثـم جنةَ النعيم ).
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى