المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تبريد2 على العموم كفايه المقلب في بلد بحاله بس رد على محاولة استذكاء ماضية افلا تعتبرون من مقلب في بلد بحاله أخبرك استغفر ربك وروح صلي ركعتين عسى ربنا يهديك
قوانين المنتدى