المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الونيس55 انسه لعيان موجوده بنت الغالي لاه هههههه صح واضح من لعيان انا لعياني كله براءه لكن بعض الناس كله عفاش هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ياريت الأيام بيديني وارجعها واعدل أشياء ماكانت ع بالي
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى