اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الونيس55 مشاهدة المشاركة
عندها شغاله
وتو بايه سايق بعد
ماحيدهم مالداخلية يجيبوا شغالات .. الحريم ماشاء الله عليهن هبة ريح ف الشغل هههه