يا ليت لو ينزلوا سعر البترول عشان اشتري فورويل
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ..
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قاتل ضفدع يا ليت لو ينزلوا سعر البترول عشان اشتري فورويل هنا العوق غدايي دجاج برياني نفس السؤال
»كمن أغلقت كل الأبواب لترتاح ، وبقيت الريح تهب عليها من ثقب قلبها »
قوانين المنتدى