المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوقيس99 دايما تمطري علينا من روائعك استاذه نورمان شكرالك دمتي بعافيه شكرا لمداخلتك الطيبه سعدت بمرورك
الله عطى والله منع والله عليم ِ [ليه الندم ؟ مادامت الدنيا متاع]
قوانين المنتدى