المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رايق البال هلا فيك نورمان .. عوده جميله ونص واختيار اجمل خاصه وان اسمي فيه هههه الف شكر لجهدك واختيارك وتفاعلك الجميل طابت صباحاتك .. ( نص يستحق النجوم الخمس) شكرا استاذ لجميل اطرائك اسعدك الرحمن
الله عطى والله منع والله عليم ِ [ليه الندم ؟ مادامت الدنيا متاع]
قوانين المنتدى