اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فدى قابوس المعظم مشاهدة المشاركة
كله تحليلك غلط....

شكلك مافالحه ف تخصص ههه

طيبه
هههههه
واضح بصراحه
اممممم شقي حبتين.....-.-