المشاركة الأصلية كتبت بواسطة همس الأفكار أعترف نوميهم وتعالي نسهر ^^ أعترف نايمين كلهم
اللهم حنانا من لدنك يؤنس ارواحنا
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حكاية حلم ♥ أعترف نايمين كلهم أعترف نوم العوافي اعترف ليه رحتي كنت ابيك ف موضوع !
وزدنا منگ قُرباً يامن بقُربهِ الأرواحُ ترتاحُ ❤
قوانين المنتدى