أبترك عتب . لـ أيام في لوحة التذكار أنا .. ذكرياتي بنت واجب .ومشكوره *سعد بِن بتال '.
_ ماا نلتفت لـَ ( الكلامّ )الليّ يجيِ فيناا نفوســــناا عن كلام الناسّ مرتفعه !
قوانين المنتدى