المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رايق البال هلا فيك الفيلسوف .. نص واختيار جدا رائع وراقي الف شكر لجهدك واختيارك وتفاعلك الجميل طابت مساءاتك .. الف شكر لك استاذ .. كلامك كله تشجيع ..
بعض آلامنا من حسن النوايا .
قوانين المنتدى