اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سحابة ذكريات مشاهدة المشاركة
لانة عارفيين انرجع البيت عشان وعاد اجازه
ياحلاااااات الاجاااازة والله ....وحلات النوووم معها