اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملهم مشاهدة المشاركة
والله انهم ما بخيلين البيسه تعبوا عليها عشان يحصلوها
ما يروحوا يخسروا فلوسهم يسوا اشياء ما منها فائدة
شكلك منهم عشان كذي......ايه واااااااجد تعبوا راشنهم بلاش .بترولهم بلاش سواقين كهربا وماي بلاش مصروف لاولادهم شهريا بعثات دراسيه ع الحكومه......واجد صح جمعوها البيسه