طاح الحطب والورق طار/ وبقى كتابي باقي بجوفه غلاي وباقي احساني طرح جميل .. أحسنت ِ حبي على الإنتقاء المميز باركك الرحمن
R Ꭿ ω Ꭿ и
قوانين المنتدى