اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السفينة مشاهدة المشاركة
كل سنه وانتي طيبة يا ستي .. ينور عليك ربنا دنيا واخره ..
وانت بألف خير وصحه وعافيه
وربي يسعدك في الدنيا والآخرة
مشكور استاذي