المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المُهَيبْ ما اعرف يعتمد ع الموقف وتقديري للاضرار الجانبية للموقف وبنشوف !_ وع الاغلب ما بعتذر وبلاش مثالية بالعكس مش مثاليه بس تقدير للموقف والشخص احيانآ .. شقرآ لمرورك المهيب ..
... لـ نفسي خالفي الورد وأزهري في كل الفصول إن كُنْتَ تَحْمِلُ في قلبِكَ عتباً تِّجاهي صارِحني بِه 🌸 ...
قوانين المنتدى