اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسنين الصعيدي مشاهدة المشاركة
سلاموو عليكوو
ياصلاة النبي ياصلاة النبي يا ارض احفظي ماعليكي خخخخ
ايه الحلاوه والطلاوه دي بس ياست غياهيب
حاجه كده ولا بالخيال انتي ناويه على ايه بالضبط ياست ام شموخ خخخخخ
طب والنبي مشفتش طعم زي كده ولاجمال كمان
ده انتي على كده خلاص بقه حتبقي الشيف بتاع السبله وحياتك خخخخ
متشكرين ياست هانم
ده انت بتخجلني بكلامك كل مره ي ود ي حسنين هع
متشكره اوي ع مرورك الدائم ..
ده شرف كبير والنبي هع
ربنا يكرمك