اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غلاتي ف حلاتي مشاهدة المشاركة
مابدي المفروض ما يخلص الدوام
لو انا مكانج وقالو احتمال اجازه ما اكيد بعد
بيحصلوني انا وشنطتي مع الدري