المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غلاتي ف حلاتي مابدي المفروض ما يخلص الدوام لو انا مكانج وقالو احتمال اجازه ما اكيد بعد بيحصلوني انا وشنطتي مع الدري ❤
اللهم صلّ وسلم وبارك ع سيدنا محمد.🕊
قوانين المنتدى