اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ســـعـيد مصــبـح الغــافــري مشاهدة المشاركة
حبيبي الشاعر والأديب الجميل خلقا وروحا وقلما/ ناصر الضامري
تشرفت وسعدت بك جدا جدا أخي على روعة مرورك
وبالنسبة للمكان أنا للأمانة لست من كهنات ولا مقنيات .. خمن كده بمعرفتك ههههههه
ألف ألف شكر وتقدير لك صديقي الغالي
نهارك فل
دامك مصر يالغالي على كشف هويتك اعتقد ما فيه غير الدريز