اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ❤نَسِيْــم الْبَــ ح ــر❤ مشاهدة المشاركة
يا نسيم الصَّباح سلِّم على باهي الخد
نبهه من منامه
قلَّه إنِّي على وعده بحبُّه مقيَّد
حتَّى يوم القيامه


يسلموا على التصوير الجميل
أبدعتي يا بدر الدجى
و انتَ يا من ترى في جمالك مزيَّد
شِي علينا ملامه


خف علينا محمد عبده ههههههههههه
تسلم ع المرور الرااااااااااقي