المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اموووره عيون انت فين يا بيه روحت الف اللي شوية حلاوه وجبنه اصلي جيعان
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عيون البشر روحت الف اللي شوية حلاوه وجبنه اصلي جيعان متزودلنا معاك حبتين ليه ول ميه
... لـ نفسي خالفي الورد وأزهري في كل الفصول إن كُنْتَ تَحْمِلُ في قلبِكَ عتباً تِّجاهي صارِحني بِه 🌸 ...
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اموووره متزودلنا معاك حبتين ليه ول ميه والنبي اخر حته اكلها العيل نجيب لكو في الافراح
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اموووره متزودلنا معاك حبتين ليه ول ميه وحنا يابت ما يزودلناش ليه
اللهم حنانا من لدنك يؤنس ارواحنا
قوانين المنتدى