اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أنين الصمت44 مشاهدة المشاركة
دووم الغاليه .من قالش انا حبوه..باه بعدني تو بنت عرباتش ..واترنجح من السنحسوحه والمرنجوحه
الله يبقيهم الغاليه احالش...وينفعوش ويبارك فيهم
امين يارب فيهم البركة
تسلمين ويحفظك ويحفظ احباب قلبك