المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الدمعة الحائرة كل الحكايه شكله متفيق وايد كل الحكاية باغي اشري حاجة وقالي بعد نص ساعه أتواصل معك على أساس 8:30 لكن نسي واتصل تو
قوانين المنتدى