اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صوت الحمام مشاهدة المشاركة
يا هلا مائة.. الحمد لله كويسة.. إنتِ عاملة إيه؟ >زمان عن المصريًںک‚

هيه والله ايام خخخخ