اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بِـنت رآشِـد مشاهدة المشاركة
كل الحكاية م مقصر كل يوم اصلا وأكيد صح كلامش .
كل الحكاية... الله يديم المحبة والاخوة بينكم