اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة موظف اداري مشاهدة المشاركة
زين سالتك كيف اصبحتي لاه هههه شكلك حزينه على الدردشه !!!! بترجع ان شاء الله اقوى عن السابق
اصبحت مريضه للاسف عشان كذا ما رديت
ما بنطري المرض من الصباح

وبعدين انا معتزله الدردشه حد غيري زعلان عليها