اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشكلتي عنيد وراسي يابس2 مشاهدة المشاركة
كل الحكاية اسمه آيسكريم
كل الحكاية ههههههههه اوكك عنيد انت سميه ايسكريم وانا بسميه اسكريم .