المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشكلتي عنيد وراسي يابس2 كل الحكاية اسمه آيسكريم كل الحكاية ههههههههه اوكك عنيد انت سميه ايسكريم وانا بسميه اسكريم .
- ( ياربّ ؛ حياة الفرح ثـم جنةَ النعيم ).
قوانين المنتدى