اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rrrose مشاهدة المشاركة
الشوربة......
لا روز الشوربه ينضافلها الحليب والسكر مش التمر او الدبس
يعطيك العافيه
وانصحك تجربيها