اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جميلة الملامح مشاهدة المشاركة
هههههه وانت عندك قصر نظر تشوف العكس
انا من بعدها زرقاء اليمامة ، هيش درابش نتيه
انا الليل والخيل والبيداء تعرفني

كنه تحمست شوية