المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جميلة الملامح هههههه وانت عندك قصر نظر تشوف العكس انا من بعدها زرقاء اليمامة ، هيش درابش نتيه انا الليل والخيل والبيداء تعرفني كنه تحمست شوية
قوانين المنتدى