اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وداد روحي مشاهدة المشاركة
وللغياب أوجه عديدة
أشده وجع غياب بدون وداع
كلنا راحلون ويبقى للغياب حكايات لا تنتهي
رائعة غاليتي
دتِ بخير
احترامي لكِ..
غاليتي / وداد ..
حرفك كالزهر فواح ..
كل الشكر لمروركـ الجميل
اسعدكـ الرحمن ~