اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحارثيه 3 مشاهدة المشاركة
فى نـاس فـ حــــيـاتنـا زى الصـابـونــة ، فـ الاول

بــتـبقى كبــــيــرة فى عـــنينا
ومـــــع الــــــوقـت تـفـضـل تصغـر تصغـر



لحـد مـا تــخــتــفــى ..

ومصيبه انا نغتسل بها كل يوم و فنهايه تختفي