المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحارثيه 3 فى نـاس فـ حــــيـاتنـا زى الصـابـونــة ، فـ الاول بــتـبقى كبــــيــرة فى عـــنينا ومـــــع الــــــوقـت تـفـضـل تصغـر تصغـر لحـد مـا تــخــتــفــى .. ومصيبه انا نغتسل بها كل يوم و فنهايه تختفي
قوانين المنتدى