خذنـي على قدالحـــزن في قصـيدي
دامـك / بعيـد / ومـا تشـوف المعاناه
مـن يـوم بعـدك مـا بقى شـي بيدي
غيـر القصـيد..اللي كتبني و تقـراهـ