اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رايق البال مشاهدة المشاركة
اعتذر منك سهام لأني مضطر اطلع نظرا لمرضي ..
بكره ان شاء الله راح ادش واحاول افك البيت بس عاد اختاري لي واحد صغير وسهل مش اتوهج فيه هههههه .
اشوفك على خير يارب
هههه
الله يشفيك ان شاء الله


باذن لله تعالى ...