اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك السلطنة مشاهدة المشاركة
وحدي وقت الزحمه ما تعجبني.. اختار اروح 2 ظهر و على راحتي ��
حتا انا ما اطيق الزحمة كنت مرة رايح غلا في تخفيضات علي الكترونيات مسكت راسي كل حد جالس علي شي هههه