المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك السلطنة وحدي وقت الزحمه ما تعجبني.. اختار اروح 2 ظهر و على راحتي حتا انا ما اطيق الزحمة كنت مرة رايح غلا في تخفيضات علي الكترونيات مسكت راسي كل حد جالس علي شي هههه
Never stop doing your best just because someone doesn't give you credit
قوانين المنتدى